Olemme asiakkaidemme mukana matkalla kohti parempia tuloksia
Olipa kyse verkkokaupan kasvusta, asiakashankinnan tehostamisesta tai brändin tunnettuuden lisäämisestä, olemme mukana asiakkaidemme matkalla kohti parempia tuloksia.
Lue, kuinka olemme auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa digimarkkinoinnin avulla.
Nutrolin ja Vuorenvarma Marketing
Vuonna 2021 alkanut yhteistyömme Nutrolinin kanssa on tuottanut merkittäviä tuloksia
Strateginen tavoitteemme on ollut verkkokauppamyynnin kasvattaminen, asiakasyhteisön sitouttaminen ja brändin tunnettuuden vahvistaminen – ja tulokset puhuvat puolestaan.
Lähes
35%
kasvu Nutrolinin liikevaihdossa
yhteistyömme aikana.
"Kun vaihdoimme isosta toimistosta pienempään me emme menettäneet mitään. Me saimme valtavasti."
Anna-Liisa Lundell, Toimistusjohtaja, Olini Oy
Digitaalisen markkinoinnin strategia
Digitaalisen markkinoinnin strategian olemme rakentaneet niin Google Adsissä kuin Metan mainoskanavissakin. Näiden työkalujen avulla tavoitteenamme on ollut kasvattaa verkkokaupan myyntiä, mutta myös kehittää Nutrolinin yhteisöä ja sitouttaa asiakkaita entistä vahvemmin brändiin.
Bränditunnettavuus
Bränditunnettavuuden lisääminen ja luottamuksen rakentaminen ovat olleet keskiössä strategiamme kaikissa vaiheissa.
Jatkuva yhteistyö
Jatkuvan yhteistyön kautta olemme tehneet muun muassa olemassa olevien kanavien lisäksi Google Analytics -projekteja sekä TikTok-mainontaa.
Yhteistyömme Nutrolinin kanssa jatkuu vahvana, ja olemme ylpeitä siitä, että olemme saaneet olla osa heidän menestystarinaansa.
Mahdollisuudet
Odotamme innolla uusia mahdollisuuksia, joilla voimme yhdessä kehittää Nutrolinin brändiä ja vahvistaa heidän kasvuaan!
Vuonna 2021 alkanut yhteistyömme Nutrolinin kanssa on tuottanut merkittäviä tuloksia. Nutrolin on saavuttanut lähes 35 % kasvun liikevaihdossaan yhteistyömme aikana. Strateginen tavoitteemme on ollut verkkokauppamyynnin kasvattaminen, asiakasyhteisön sitouttaminen ja brändin tunnettuuden vahvistaminen – ja tulokset puhuvat puolestaan.
Tavoitteet
Olemme rakentaneet Nutrolinin digitaalisen markkinoinnin strategian niin Google Adsissä kuin Metan mainoskanavissakin. Näiden työkalujen avulla tavoitteenamme on ollut kasvattaa verkkokaupan myyntiä, mutta myös kehittää Nutrolinin yhteisöä ja sitouttaa asiakkaita entistä vahvemmin brändiin. Bränditunnettavuuden lisääminen ja luottamuksen rakentaminen ovat olleet keskiössä strategiamme kaikissa vaiheissa.
Tulokset
Yhteistyömme Nutrolinin kanssa jatkuu vahvana, ja olemme ylpeitä siitä, että olemme saaneet olla osa heidän menestystarinaansa. Odotamme innolla uusia mahdollisuuksia, joilla voimme yhdessä kehittää Nutrolinin brändiä ja vahvistaa heidän kasvuaan!